Veelgestelde vragen

- Home - - Voorstellen - - Veelgestelde vragen - - Nieuws - - Nostalgie - - Contactformulier - - Zolderfans - - Gastenboek -

Bloemenlijn plaatjes

Waar is De Zaanse Zolder gevestigd?

De Zaanse Zolder heeft geen bezoekadres maar huurt tijdelijk een verkoop kraam
in de Gemeente Stede Broec. U bent daar in de gelegenheid de spullen te bekijken en te kopen.

Heb je ook een winkel?

De Zaanse Zolder heeft geen winkel en verkoopt voornamelijk online via de website, marktplaats en Facebook.

Waar kan ik de spullen komen bekijken?

U kunt een groot deel van de spullen van De Zaanse Zolder bekijken in de winkel van
Jouw Marktkraam Stede Broec in Bovenkarspel.
Voor bekijken en/of ophalen van de spullen gaat u dan naar de contactpagina voor de gegevens om een afspraak te maken.
 

Kan ik spontaan langskomen?

Zolang De Zaanse Zolder een kraam huurt kunt u spontaan langskomen in de winkel van
Jouw Marktkraam Stede Broec. 
Voor overige artikelen dient u een afspraak te maken om te kunnen bekijken of op te halen. 
 
Zijn de spullen uit voorraad leverbaar?

De meeste spullen die op de website staan zijn gebruikte spullen en enig in hun soort.
Af en toe heb ik het geluk dat ik meerdere exemplaren vind en soms in verschillende kleuren.
Dit staat dan online vermeld.

Het kan ook voorkomen dat iemand u net voor is geweest met het bestellen van hetzelfde artikel en dat het is uitverkocht.
Mocht dit zo zijn, dan neem ik hierover contact met u op.

Is het mogelijk mijn bestelling te laten bezorgen op een ander adres?

Ja, dat kan, mits dit een bestaand adres is in Europa.
U kunt dit aangeven bij uw bestelling.


Verstuur je ook naar het buitenland?

Ik verstuur ook naar buitenland binnen Europa via Post NL.
Informatie over de verzendkosten kunt u vinden op de website van
Post NL.

Is het mogelijk om mijn spullen af te halen?

Uiteraard kunt u uw bestelling komen afhalen.
Neemt u dan eerst even contact met mij op via de contactpagina om een afspraak te maken.
U kunt ter plekke contant betalen. (Graag zo gepast mogelijk)

Ik heb geen pin mogelijkheid.
In de winkel van Jouw Marktkraam Stede Broec, waar ik mijn spullen heb staan in de kramen,
kunt u wel met uw pinpas betalen.


Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Nadat uw betaling is bijgeschreven op mijn rekening, wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden, met uitzondering van de weekenden en feestdagen. Tijdens bijv. vakantie perioden kan de verzending wat langer duren. U ontvangt van mij altijd een bericht hierover. 
De normale levertijd is 1 tot 3 werkdagen voor een zending binnen Nederland.

Wat doe ik als een zending is beschadigd?

Ik doe altijd mijn best om de spullen zo zorgvuldig mogelijk te verpakken voor verzending.
U betaald niets extra's voor verpakkingskosten.
Met name voor serviesgoed geef ik de voorkeur om dit op te komen halen.
Verzenden blijft daarom een optie met als regel dat transport-en breukschade het risico is van de koper.
Er is een mogelijkheid om u pakket verzekerd te versturen binnen Nederland.
Gaat u hiervoor naar de website van Post NL.
Voor meer informatie over retourneren neemt u dan contact met mij op via het contactformulier.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Vooruitbetaling via bank of giro of ter plekke contant.

Er is geen pin mogelijkheid. In de winkel van Jouw Marktkraam Stede Broec is wel een pinmogelijkheid,
mocht u het artikel daar willen ophalen. Dit gaat wel volgens afspraak.

Voor verzenden is ook nog een optie Opsparen.
Voor meer informatie over Opsparen gaat u naar het contactformulier
.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ik reserveer de spullen vanaf de besteldag voor 7 dagen in afwachting van uw betaling.
Wilt u een wijziging aanbrengen of de bestelling annuleren, stuurt u dan binnen deze 7 dagen periode een bericht, zodat ik uw bestelling kan aanpassen of annuleren. Als er na de reserveringsperiode van 7 dagen geen betaling is binnengekomen, dan komt uw bestelling te vervallen. De artikelen gaan dan weer de verkoop in, tenzij er andere afspraken hierover zijn gemaakt.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen?


Tijdens vakantie periodes, weekenden en feestdagen zal dit zeker een vertraging oplopen.
Periodes van afwezigheid vermeld ik altijd op de website en via de Facebook pagina.

Controleert u in elk geval even of de bevestigingsmail misschien in de map met ongewenste email (Spam) is terechtgekomen.
Is dit niet het geval, neemt u dan contact met mij op.
Ik controleer dan of uw bestelling al dan niet goed is doorgekomen.

Krijg ik een bewijs van betaling?

Zodra uw betaling is bijgeschreven op mijn rekening, ontvangt u van mij een bevestigingsmail van de betaling.
Ik informeer u dan ook wanneer ik de bestelling verstuur.

Betaald u ter plekke contant dan schrijf ik op uw verzoek een kwitantie voor u uit.

Ik heb nog een andere vraag.

Heeft u na het lezen hiervan toch nog vragen die niet beantwoord zijn, stuurt u dan een email of een bericht via het contactformulier.

Vermeld uw naam en eventueel uw telefoonnummer, zodat ik contact met u kan opnemen



Bloemenlijn plaatjes

 

 


 

 





Cookies helpen ons onze services te leveren. Door onze services te gebruiken, geeft u aan akkoord te gaan met ons gebruik van cookies. AKKOORD